Uncategorized

豪語錄 江郎未盡 江華

From Evernote:

豪語錄 江郎未盡 江華

Clipped from: http://hi.baidu.com/diekw/item/34ec0cd434afd81bd68ed071

江郎未盡 江華

來源:2003年2月7日 忽然壹週

江郎未盡

江 華 演 的 , 一 向 都 是 大 人 物 唐 三 藏 唐 明 皇 、 金 蛇 郎 君 、 雍 正 。 不 是 皇 帝 , 便 是 小 說 中 的 要 角 , 照 理 , 應 該 羨 煞 旁 人
不 過 , 除 了 那 張 有 七 分 像 劉 德 華 的 臉 外 , 相 信 沒 有 多 少 人 會 羨 慕 江 華
拍 了 很 多 好 劇 , 但 永 遠 都 是 差 那 麼 一 點 點 七 年 前 亞 視 過 檔 無 線, 沒 有 如 定 律 般 大 紅 大 紫 , 江 華 的 才 , 好 像 在 唐 三 藏 之 後 便 盡 了
「 人 生 多 變 , 總 有 希 望 , 我 依 家 又 唔 係 唔 做 , 我 相 信 我 的 事 業 重 未 完
躊 躇 滿 志 , 江 華 的 才 , 有 排 都 未 盡 。
至 少 有 個 郭 晉 安 做 辦

覺得自己好重要

郭 晉 安 的 《 戇 夫 成 龍 》 創 近 年 電 視 史 上 46 點 收 視 新 高 , 紅 人 又 紅 劇 , 江 華 接 棒 的 《 九 五 至 尊 》 , 難 免 會 備 受 壓 力 這 也 許 是 江 華 的 命 數 , 加 入 無 線 七 年 , 要 不 紅 劇 不 紅 人 , 要 不 就 紅 了 身 邊 的 人 像 《 西 遊 記 》 , 紅 的 是 張 衛 健 , 《 楊 貴 妃 》 , 紅 的 是 向 海 嵐 , 《 苗 翠 花 》 , 則 是 與 他 同 期 由 亞 視 過 檔 的 關 詠 荷

江 華 曾 經 很 介 意 , 這 樣 的 兜 兜 轉 轉 , 雖 不 至 投 閒 置 散 , 但 好 運 好 像 總 是 等 不 到 要 放 棄 嗎 ? 他 又 不 甘 心 , 只 好 繼 續 等 , 等 做 他 的 第 一 男 主 角 今 天 等 到 了 , 原 來 不 過 不 外 如 是 。
《 戇 夫 成 龍 》 收 視 好 , 我 一 早 就 預 計 到 , 不 是 我 馬 後 炮 , 郭 晉 安 演 技 好 , 劇 本 又 寫 得 好 , 行 內 人 一 早 就 知 會 收 得
你 問 我 《 九 五 至 尊 》 好 唔 好 , 我 一 定 話 好 , 但 收 唔 收 得 , 又 是 另 一 回 事 做 演 員 的 接 過 劇 本 , 盡 了 力 去 演 , 其 他 的 , 已 不 是 自 己 控 制 範 圍 之 內
看 到 郭 晉 安 成 功 , 我 很 開 心 , 證 明 一 個 演 員 的 努 力 最 終 也 會 被 認 同 但 我 不 會 羨 慕 他 , 他 的 成 功 , 有 點 像 煙 花 , 一 剎 那 很 燦 爛 , 但 很 快 便 會 熄 , 之 後 又 點 呢 ? 我 不 想 自 己 的 事 業 只 得 一 剎 那 光 輝 , 我 希 望 可 以 長 久 永 恆 。
我 現 在 的 處 境 , 應 該 可 以 用 比 上 不 足 , 比 下 有 餘 來 形 容 吧 你 說 江 華 很 紅 嗎 ? 是 無 線 當 家 小 生 嗎 ? 又 好 像 不 是 ; 你 說 我 是 二 三 線 演 員 嗎 ? 又 未 至 於 。
初 初 加 入 TVB 時 , 真 的 很 不 開 心 說 到 尾 我 在 亞 視 時 也 是 第 一 男 主 角 , 去 到 TVB 時 , 本 著 很 大 期 望 戲 無 疑 是 一 部 接 一 部 , 但 奈 何 老 是 紅 不 起 來 拍 了 幾 齣 叫 好 又 叫 座 的 劇 集 , 但 功 勞 永 遠 歸 功 於 身 邊 的 人 連 觀 眾 也 覺 得 , 江 華 好 像 很 鬱 鬱 不 得 志

後 來 我 發 覺 問 題 所 在 , 是 我 看 得 自 己 太 重 要 , 以 為 公 司 很 需 要 自 己 我 不 是 不 想 一 炮 而 紅 , 但 如 果 認 為 自 己 拍 一 兩 套 劇 就 可 以 紅 , 那 實 在 是 太 天 真 。 娛 樂 圈 , 根 本 就 是 互 相 利 用 , 遊 戲 一 場 而 已 , 看 通 了 , 就 不 會 覺 得 鬱 鬱 不 得 志
我 現 在 依 然 覺 得 自 己 很 重 要 , 但 不 是 在 無 線 , 是 在 家 庭 在 娛 樂 圈 , 我 只 不 過 是 其 中 一 分 子 , 但 我 這 個 做 丈 夫 , 做 父 親 的 , 在 太 太 和 仔 女 面 前 , 非 常 重 要

有錢開飯有得揀

別 看 江 華 好 像 很 隨 遇 而 安 , 其 實 他 心 中 , 仍 有 一 團 火 起 碼 他 會 認 為 , 他 飾 演 的 唐 三 藏 , 最 深 入 民 心 。 這 也 難 怪 , 江 華 曾 憑 電 影 《 但 願 人 長 久 》 奪 九 ○ 年 金 像 獎 「 最 有 前 途 新 人 獎 」 , 既 有 演 技 , 也 有 劉 德 華 的 外 形 , 這 位 演 過 多 次 皇 帝 的 , 確 實 有 點 九 五 至 尊 的 氣 焰 他 仍 有 他 的 理 想 與 堅 持 , 若 叫 他 再 做 些 二 打 六 閒 角 , 他 寧 願 不 幹
我 一 直 有 爭 取 自 己 的 演 出 機 會 , 我 不 是 要 甚 麼 輝 煌 成 就 , 只 是 想 將 自 己 心 中 那 團 火 , 話 畀 觀 眾 聽 , 江 華 是 有 理 想 的 好 像 我 兩 年 前 出 唱 片 , 別 人 會 說 : 「 江 華 你 老 喇 你 , 三 十 幾 歲 人 重 出 乜 鬼 唱 片 ! 」 但 我 不 認 同 , 藝 人 要 作 多 方 面 嘗 試 , 為 甚 麼 不 可 以 ? 雖 然 最 終 成 績 未 如 理 想 , 但 起 碼 叫 做 試 過
就 正 如 從 來 無 人 會 睇 好 我 演 唐 僧 , 亦 有 人 跟 我 說 : 「 江 華 你 個 人 咁 花 弗 , 唐 僧 要 無 欲 無 求 , 你 得 唔 得 0架你 ? 」 但 事 實 證 明 , 唐 僧 不 比 孫 悟 空 差 , 甚 至 最 近 走 在 街 上 , 有 fans 會 問 我 : 「 點 解 最 新 個 唐 僧 係 梁 漢 文 而 唔 係 你 ? 我 覺 得 你 似 0的 0番! 」

現 今 入 行 的 人 愈 來 愈 年 輕 , 莫 講 話 四 十 歲 , 三 十 歲 已 經 算 老 , 但 青 春 無 敵 是 否 代 表 演 戲 一 定 好 睇 ? 我 看 未 必
所 以 雖 然 人 事 多 變 , 際 遇 不 由 你 控 制 , 但 我 還 未 退 休 , 總 會 有 希 望 值 得 慶 幸 的 是 我 還 可 以 選 擇 , 今 次 做 了 第 一 男 主 角 , 如 果 下 次 要 我 做 些 行 行 企 企 不 知 所 謂 的 角 色 , 我 大 可 不 接 , 我 又 不 是 無 錢 開 飯 , 沒 有 發 揮 的 角 色 , 今 時 今 日 我 不 會 再 做

不再風流

此 時 的 江 華 , 一 舉 手 一 投 足 , 都 刻 意 地 很 man , 像 要 告 訴 你 , 甚 麼 是 四 十 歲 的 男 人 魅 力 在 旁 的 太 太 麥 潔 雯 , 活 像 一 個 小 fans , 拿 著 攝 錄 機 , 把 丈 夫 的 言 行 都 拍 下 來 兩 人 結 婚 十 年 , 江 華 曾 與 鄧 萃 雯 、 關 寶 慧 等 鬧 過 緋 聞 , 但 麥 潔 雯 仍 不 離 不 棄 , 以 行 動 來 證 明 , 兩 夫 妻 有 多 恩 愛

江 華 看 在 眼 裡 , 他 很 清 楚 , 再 要 找 一 個 如 此 大 方 的 老 婆 並 不 容 易 , 因 此 近 年 , 他 收 歛 了 他 的 所 謂 「 瀟 灑 」 不 是 不 想 風 流 , 但 風 流 始 終 要 付 出 代 價 , 既 然 事 業 不 可 控 制 , 這 個 辛 苦 經 營 的 家 , 起 碼 可 以 讓 他 尋 回 久 違 了 的 滿 足 感

人 總 是 貪 心 的 , 最 好 是 家 庭 事 業 兩 者 兼 顧 但 現 在 若 要 我 揀 , 我 寧 可 要 家 庭 。 可 能 我 比 較 傳 統 , 覺 得 結 婚 生 仔 , 傳 宗 接 代 是 男 人 的 天 職 , 這 樣 才 是 完 整 的 人 生 以 前 我 好 恨 做 浪 子 , 好 想 好 瀟 灑 地 周 圍 去 , 但 鍾 意 還 鍾 意 , 要 不 你 就 不 要 結 婚 , 結 了 婚 就 要 守 規 矩 , 除 非 你 想 不 負 責 任
我 都 係 一 個 普 通 男 人 , 一 樣 鍾 意 靚 女 , 見 到 靚 女 我 會 望 多 兩 眼 我 不 是 不 想 風 流 , 而 是 不 會 。 現 在 我 會 提 醒 自 己 , 就 算 讓 你 找 到 一 個 更 靚 更 正 又 點 ? 人 始 終 都 會 老 , 你 又 不 想 想 , 你 老 婆 嫁 你 時 也 是 好 索 , 跟 你 幾 年 , 同 你 生 兩 個 小 朋 友 , 身 材 都 變 了 , 難 道 你 又 嫌 她 ? 風 流 不 風 流 , 就 看 你 能 否 把 持 得 住 尋 求 一 剎 那 刺 激 , 後 果 可 能 好 嚴 重 。 以 前 我 的 緋 聞 , 也 曾 經 令 Kitman ( 麥 潔 文 ) 很 傷 心 , 但 她 很 明 白 , 吃 娛 樂 圈 這 行 飯 , 一 定 會 有 緋 聞 她 很 硬 淨 , 每 次 都 會 企 出 來 撐 我 。 我 江 華 娶 到 這 樣 的 太 太 , 於 願 足 矣 ! 所 以 我 以 後 不 會 再 讓 緋 聞 令 家 人 傷 心 , 甚 麼 「 緣 份 緣 份 」 , 只 是 男 人 出 去 滾 的 藉 口 罷 了 。

我 娶 Kitman , 不 是 因 為 她 靚 , 而 是 她 心 地 好 , 對 我 好 , 她 是 那 種 愈 看 愈 耐 看 的 人 回 頭 再 揀 一 次 , 我 一 樣 會 選 擇 在 十 年 前 結 婚 , 而 且 是 和 她 結 婚 夫 妻 相 處 , 真 是 一 門 很 深 的 學 問 , 結 婚 十 年 , 我 還 是 在 學 習 中

劉德華

很 多 人 說 江 華 像 劉 德 華 今 天 近 距 離 接 觸 , 的 確 很 像
「 以 前 剛 出 道 , 有 人 於 街 上 叫 我 『 華 仔 , 華 仔 』 , 都 唔 知 應 唔 應 佢 好 ! 」 江 華 苦 笑
十 幾 年 後 , 沒 有 人 再 認 錯 江 華 是 劉 德 華 , 只 是 江 華 舉 手 投 足 , 聲 調 語 氣 , 卻 愈 來 愈 像 劉 德 華
「 我 唔 覺 得 似 喎 , 可 能 我 們 屬 於 同 類 型 的 演 員 … … 不 過 劉 德 華 出 道 早 過 我 , 佢 大 我 一 年 」 江 華 強 調
黑 色 長 皮 褸 , 胸 前 兩 粒 鈕 故 意 不 扣 上 , 七 分 臉 再 加 上 微 微 帶 笑 的 眼 神 , 眼 前 這 麼 「 有 型 」 的 江 華 , 令 我 想 起 的 , 竟 然 不 是 《 無 間 道 》 的 劉 Sir , 而 是 — — 《 天 若 有 情 》 的 華 Dee 也 許 , 這 就 是 同 人 唔 同 命

兩年前江華以女性化形象推出個人EP,化濃妝穿T back的他,效果非常驚嚇

江華天生「 皇帝命 」,在《 九五至尊》中,已是第三次飾演皇帝

九二年,三十歲的江華與三十八歲的麥潔文結婚,男方並未因此與緋聞絕緣,但每次麥潔文均出來大方立撐丈夫

江華的一對仔女,大兒子陳耀淙九歲,小女兒陳薔天七歲,一家四口平日最愛在家玩鋤大D

江華化妝梳頭,麥潔文便在旁拍下過程,她說:「 返去給小朋友睇 ,佢地會好開心

江華幾年前這身跌膊爛仔打扮,像不像劉德華?

出處參攷:

http://61.31.198.30/~kwongwab/viewtopic.php?t=133

http://hi.baidu.com/%BD%AD%D2%B6/blog/item/c7856df49f3fdcdff3d385e7.html

Leave a Reply

