Uncategorized

面對面 安全地帶 梁雨恩

From Evernote:

面對面 安全地帶 梁雨恩

Clipped from: http://hi.baidu.com/xiaoyujimes/item/28833d2527e0f3f950fd870e

面對面 安全地帶 梁雨恩

face 033

李卓庭叱女新人金獎,網上有人話唔知佢係乜水,連名同歌都未聽過;鍾舒漫銀獎,又有人戥佢唔到金獎而不值;銅獎梁雨恩,冇人質疑冇人妒忌冇冷味,後排中間位置,可能亦係最佳位置。有份上台又不用捱競敵fans炮火的安全地帶。
「咁,李卓庭金獎都合理,唔可以抹煞任何人努力。」江若琳冇到?「咁,商台講播放率,好講DJ個人喜好,但係電視同其他台,我都成日聽到佢歌呀,都好聽。」3年前一邊讀中大一邊半出道,直到月前畢業才出碟,22歲梁雨恩說話極老練,唔似新手駕駛。唔會淨係「係咩係咩都係」,幫人墊底之餘又唔會親第二個,穩穩陣陣又兜一個彎。
本屬只有一個師姐官恩娜的細公司BoombeatMusic,唱片卻由岳少的東亞發行兼宣傳,目標已經係:「家準備緊第二隻碟,希望會多人鍾意。」再唔係,仲有個中大酒店管理學位鋪後路,「可能比其他人多少少選擇。」
唔搏唔覺,今年女新人中可能未係最突出一個,但也算是最穩紮一個。

甜到漏

_只得商台撐的李卓庭(左)爆冷叱金,鍾舒漫梗頸二(中),梁雨恩話:「緊頒獎禮預冇先啦,唔想失望,會當去個party玩咁。」

_出道時已有師姐官恩娜傍住,「我陣成日行街唱K,」咁friend,咁知唔知……「我唔會傾呢!都係girl’s talk。」Girl’s talk?咪。《蘋果日報》圖片

我懷疑新人入行好像考會考,唱片公司等於補習社,預先派定pastpaper印定modelanswer背熟做訪問,包冇衰。梁雨恩會考27分,背書應該好叻,卻原來讀理科,頭腦靈活有道理,雖未至於妙語連珠,卻起碼不是「唔介意好壞意見都接受但求自己有努力有付出」,對答有紋路。
再講傳聞跟經理人轉會時被BMA老闆羅傑承評為「蝕本貨」:「首先我諗呢句唔係個老闆講,不過篇報道搵我同周麗淇同關心妍去比,太抬舉小妹喇。」
提到拍拖,官腔之餘都無端端讚一讚前輩李克勤;講到緋聞,亦識做地帶師姐官恩娜到此一遊。「我都想拍拖呀,但家冇人追。公司冇明確話唔好,淨係叫我唔好沉迷。之前俾人影到個係朋友(被拍到和有線娛樂台扑咪仔食飯),如果係真,俾人影到咪認,藝人都有私生活都要拍拖結婚嘛。如果鍾意我歌迷都唔會介意我拍拖,我覺得李克勤結婚咪仲型!」
「師姐(官恩娜)多緋聞?我桃花運冇佢咁好,佢形象性感嘛,自然多桃花啦,證明佢形象塑造得成功。我同佢感情好好,佢都有教我點樣同記者相處呀、點樣同其他藝人相處。」口甜舌滑唔驚爛牙,但,跟師姐學待人接物似乎學錯師。

上年9月梁雨恩被本刊拍得和有線娛樂台記者Bear到日本料理食飯,「大學同學咋!以後都要小心,even約佢都要約多個女仔,我自己係artist唔緊要,我怕影響到我朋友。」
大學生

_入大學先知大把人叻過我!正如我入行以來都唔敢覺得自己靚女,邊敢認呀?

香港地愈來愈多大學生,偏偏娛樂圈少女入行唔使急最緊要快,中學未畢業大學未讀完都要入行先講。好彩,梁雨恩入行時遇到經理人陳乃顯,容她學業為重,還說如她不能畢業便不會簽她。
「Year1暑假時個uncle介紹下識到佢,我媽咪本來好反對我做歌手,但聽見我經理人叫我讀埋書先入行才改觀。所以人話佢遺棄我(其經理人過檔BMA唱片,卻沒有帶走她),點會呢,佢係我哎老豆,我祝福佢!」
咪睇梁雨恩黑黑實實又以為係街童化身,其實梁雨恩推遲3年正式入行,係為完成中文大學學位,明顯有條康莊後路,她還說讀書好處,小朋友,留意喇。
「其實讀大學真係令我成熟。中學陣,成日覺得自己讀書好叻,好有自信,係入大學先知大把人叻過我!正如我入行以來都唔敢覺得自己靚女,邊敢認呀?次出席活動見到吳佩慈,嘩,靚到!比我更靚比我更長腿大有人在!
「而且家我慢慢覺得讀書對呢行都有用,我記得有首歌周耀輝寫畀我(〈到處都有傳奇〉),份詞全首都係張愛玲小說,如果我唔係大學睇過呢本書,我會冇咁明白呢首歌詞意思、冇咁投入。我讀酒店管理,講緊係點樣同人相處同人溝通,仲有好多關於旅遊業知識,或者我第時有機會拍旅遊特輯呢,又或者拍《酒店風雲》第二集咪可以搵我做樓面!」

_《忽然1周》圖片

有幾多個後生女會話鍾意李雲迪?「我好記得訪問佢日係中秋,本身我放假,但聽見訪問李雲迪我假都唔放,好想見佢。第時男友最好似李雲迪咁,我好欣賞識彈琴男仔,點都係識音樂好。」使乜似,男未婚女未嫁。
高純度

_05年時,出道冇耐的Cathy和蔣雅文(中)、鄧穎芝(左)合照,陣Cathy好白,蔣雅文同鄧穎芝好黑,只有嘆黑不逢時。

_我諗我都算係乖類。

今年女新人中,鍾舒漫係熱舞型格黑妹,李卓庭好像是實力派,江若琳係玉女。咁,梁雨恩係邊個門派呢?
「我諗我都算係乖類,中學讀石硤尾銘賢書院,會考都算好成績,ALevel冇會考咁好,兩個B。」講完讀書成績,到拍拖往績,「中學年代事喇,初戀係中二、三,拍一個禮拜左右,手都冇拖過,最親密係背貼背坐過一次咁多。第二次都係同學,中四,拍拖都係行街睇戲,不過分手分得快,一個月唔夠。」
如屬事實,梁雨恩純度極高,屬A++,全靠現已退休的梁媽媽梁爸爸管教嚴厲,「我記得第一次自己出街係12歲,晨早去同學仔屋企玩,天黑前返屋企隻。夜街都差唔多16、7歲先去,次都係返教會夜晚聚會,都要12點前返!就算家,我都好少社交活動,我唔係好鍾意出街飲,我朋友約出街都係晏晝,去睇戲唱noonK咁,所以除工作好少有機會接觸男仔,咪冇人追。」
仲有!「次去布吉影比堅尼相,我之前從來都未過,都有心理關口要衝破呀!」
我又要講多次,咪睇佢黑黑實實,原來,佢都練玉女劍法。
42吋新人

各有特色。
鍾舒漫,「我就覺得我同佢唔係好似,佢跳舞時動作可以好man好放,我又唔得。」
江若琳,「江若琳靚女,但風格歌路同我都唔係好同。」
看梁雨恩之前的訪問,被問到有咩特色時,她說是42吋長腿,「講笑,邊係!雖然我知做歌手,尤其新人,外形好緊要……所以,我都盡量滿足大家喇,各花入各眼啦!」
個人觀感,梁雨恩的特色是早入行,談吐絕不幼稚,始終3年前已入娛樂圈,只是07年才出碟選新人。
所以,我成日以為鄧健泓應該被納入08年新人之列。

Leave a Reply

