Uncategorized

cover face 女奇 Amanda S

From Evernote:

cover face 女奇 Amanda S

Clipped from: http://hi.baidu.com/xiaoyujimes/item/d8847203d6fe6627a0312d35

水瓶座女人,天生性格矛盾
周身刀未必張張利,但冇所謂,事關作為訪問對象,話題夠多已經還得神落
正如AmandaS.,講扮靚,指定動作;講運動,游水、足球、滑雪馬術瓣瓣皆精;她是公認的美女廚神,個人經歷更似劇本,因為性格反叛,15歲被阿爸放逐美國;長大後瞞住屋企做model,又順風順水大紅大紫……不過28歲人,經歷已經成匹布咁長,難怪她自言:「我唔介意寫自傳
睇,Amanda原本已經長過水蛇春的profile,不久將來又要update多一瓣——做才女,而她的自傳,書名大可單字一個「奇」,已夠照

灰色絲質雪紡荷葉領連身裙$23,400StellaMcCartney
SuperStyle鑲白鑽圓形吊墜$188,000
18K白金頸鏈$8,000bothGarrard

肉色緄邊吊帶背心$1,400
白色羊毛外套$4,400bothVPLfromLaneCrawford

卡其色針織半開胸上衣(未定價)
白色印彩間絲質短褲(未定價)
BothLouisVuittonCruiseCollection
Crown皇冠形鑽石吊墜白金頸鏈$19,800
Crown皇冠形鑽石白金手鏈$113,800
BothGarrard
Profile

AmandaStrang
出生日期:1980年1月21日(水瓶座)
出生地:法國
身高:5呎6吋
體重:105磅
三圍:332434
血統:父為法國人、母為台灣人。
語言:法語、英語普通話及廣東話。
簡歷:6歲時父母離異,隨父親到台灣、英國及印度等地居住,後到波士頓讀大學。18歲回台灣學國語,並開始當模特兒00年到香港碰運氣,後接到不少廣告工作,遂正式簽約模特兒公司及停學。
主要作品:(電視)《蔡瀾歎名菜》(2008);(廣告)DeBeers(2002);(電影)《絕色神偷》(2000)《願望樹》(2001);(MV)郭富城《守護你》(2000)。
模特兒公司網頁:http://www.starzpeople.com
個人網頁:http://stz.cc/amandas
獨立

AmandaS.自細有個富爸爸,所謂「富」,係十幾個傭人服侍那種,合該做其「嬌滴滴」公主誰知天生男仔頭,老爸覺得她反叛,索性將之「放逐」到美國留學。
錯有錯,造就Amanda獨立個性「當時美國波士頓寄宿,一日三餐只係食即食麵,搞到暴肥至180磅。為結束地獄生活,於是發誓學煮,減肥
修身後,18歲的Amanda亭亭玉立,以為大個女終於肯定性,但父親要她讀商科,她就偷偷兼職做model「我唔鍾意做生意,瞞住爸爸去台灣學國語,開始做part-timemodel後來爸爸嬲到對我經濟封鎖,我想自食其力,00年就到香港做全職model。」

白色通花tubedress$43,700StellaMcCartney
Crown鑽石白金頸鏈$215,000Garrard
陰影

別人眼中,Amanda在港事業稱得上順風順水,但她反而覺得入行即與郭富城傳緋聞,影響了發展,事隔多年,她仍耿耿於懷「我從來冇靠任何人上位,唔識點回應,搞到形象很負面。02至05年工作不多,直至06年,事業才有點起色」經此一役,Amanda繼後的「緋聞男友」,5隻手指數完,而且仲要係「得啖笑」佔多。
除了爸爸,男友Christian是Amanda生命中最重要的男人,有甜蜜幸福生活支持,亦令她時刻保持容光煥發「Christian好好,雖然我咁多年,但佢依然會講ILoveYou,又識我,例如我心情唔好,佢會叫我打佢發洩我唔需要咁做,已經sweet晒。我反而會煮發洩。(會否計劃結婚?)唔會,兩個人一齊,開心就夠,除非有BB,否則唔會結婚

寶藍色單膊絲質晚裝長裙(未定價)Versace
Wings鑽石白金圓形耳環$69,900Garrard
小籠包

Amanda唔使打男友發洩,皆因「煮食至係發洩」其實所言非虛Amanda自言10歲已經識得焗曲奇餅,中法意菜煮得不俗,焗蛋糕更是拿手。
所以逢上飲食節目,定必食得開心煮得投入以為她懂得煮,對吃一定份外挑剔。「我食好隨便,要睇心情,一般新鮮食物已經OK,但今日收工想食小籠包,12個再加一碗麵就好
後記

冷眼旁觀,自細踢波但冇甲組腳,係Amanda身上首個奇蹟,然後,我再望她的24吋纖腰……12個小籠包……Ohmy……
ME!look

ChrisChauMakeupArtist
「化一個自然妝,粉底最緊要,可以選用噴霧粉底,效果比傳統的更薄更貼,之後只需在鼻翼及眼肚位置掃上碎粉即可;而胭脂顏色選用peachcolor會令妝容更加自然
Amanda’s choice

_ULTIMAIIProCollagen微晶膠原蛋白面部修護精華$900(50ml)

「ULTIMAII的ProCollagen微晶膠原蛋白修護面霜是我的至愛,佢呢方面研究超過30年,直情係『膠原蛋白專家』,這面霜能有效全面修護失去彈性及缺水的肌膚,效果又快又明顯
History

_1987
細個十分好動,你睇Amanda的表情就知她有多討厭畫畫

_2000
00年來港發展,即有機會拍SK-Ⅱ廣告《蘋果日報》圖片

_2000
走紅不久,即接拍電影《絕色神偷》「我覺得做演員要好專業,自己就冇呢方面天份」《蘋果日報》圖片

_2007
去年出席時裝派對,玉背滑不溜手,例如「飲多湯水,雞腳湯,雖然我覺得好核突,但貪靚一樣照做」《忽然1周》圖片

Leave a Reply

