Uncategorized

面對面 精明眼 江若琳

From Evernote:

面對面 精明眼 江若琳

Clipped from: http://hi.baidu.com/xiaoyujimes/item/0c57efc194ff1ad9ee183b0d

面對面 精明眼 江若琳

face 017

7月尾,本刊曾以「扒女大改造」為題,揭露4年前120磅江若琳的矇豬樣。
所以今次拍照時,江若琳的經理人問了N次:「今次主題係咩?」訪問時再問多N次:「今次正面嘛?」

反而主角江若琳(Elanne)影相時只係眼仔碌碌,連環上落山路3次都笑嘻嘻,不停轉甫士仲識伸單眼嘟嘴交足表情:「以前唔靚都唔係咩大秘密,哈哈。」說起剛到雲南拍特輯又會話:「我冇高山症,但係化妝品有呀,一打開就『淝』一聲噴晒出,哈哈。」

_

可能剛巧上星期訪問完動漫Maggie,我以為同齡的江若琳都係懵盛盛,俾人吞落肚番出全身濕都唔知發生咩事的得意少女,哈哈。
實情,「要寫衰我,之前都唔會講定畀我知啦,擔心咁多不如影靚相,真心答你,希望你有料寫好。」新一代少男殺手繼續碌大眼認真地說。
咦?寫寫唔覺唔覺有讚冇彈。
19歲的大眼睛,果然擾人心神!
變o靚o的

_我唔覺得自己可愛,表情係衰相。

新舊江若琳對照,震撼過《變靚D特約:唔使怕醜》白老鼠大變身,連不太留意娛樂新聞的朋友也會說:「江若琳?梗係靚啦!不過好似話執過。」還有,網上有口痕友說江若琳睜大眼扮可愛好難頂。
青春少女組面對如此攻擊,預計只識答「做好自己咪得」,或者好似hang機一樣不斷重複說:「有批評先有進步……有批評先有進步……」
月尾才滿20歲的江若琳,卻對答得好淡定。
以前肥呀,120磅,肥到冇輪廓,但係中國人都有句說話——女大十八變。我一日一餐又試過,日日做一個鐘運動又試過,咩減肥茶呀咩餐單都試過,呢兩年好辛苦先減20磅。我只係箍過牙,我不嬲天生都係雙眼皮,不過係內雙,至於話我黐膠紙戴大眼仔,冇所謂,我都係想自己大家眼中靚。
做artist都預會俾人番以前相出比較,咁我以前係唔靚都唔係大秘密,家人人都知。
我唔覺得自己可愛,表情係衰相,可能公司塑造形象啦,個個都鍾意叫我扮鬼臉影相。我做番自己之嘛,一個19歲女仔鍾意成日笑冇問題。
開頭見到呢報道唔開心一定有,有喊呀,唔開心一大段時間,每一日都打畀經理人問:「點算呀?歌迷會唔會好介意我以前唔靚?會唔會冇咁鍾意我?」
後尾一直都反對我入行媽咪同我講:「呢一行遊戲規則係咁,如果呢樣都捱唔到,係咪唔想做落去?」之後我先諗得正面。
閂水喉

_19歲未拍過拖,你睇佢16歲參加選拔時個樣,其實唔太出奇。

_「寧神養目好視力」,巴黎為您美這廣告,一雙大眼睛首次發光。

7月書展,有三點式水的寫真《ParadiseofColour江若琳》引來200歌迷排隊輪簽名,多過同場的林一峰加埋麥玲玲書迷總和。之後大碟《Innocent》推出,一星期賣出5千張。「單撈」風行時勢下,這張中期考成績表絕對見得人。
只是,等這張成績表,由簽約經理人公司寰宇入行計起,江若琳等了兩年。等得連一直在經濟上支持、當國際學校老師的母親,亦發脾氣關水喉。
15歲成班同學柴娃娃去casting《17歲的夏天》,當時導演話我感覺好清爽,所以選我,媽咪話當係summerjob冇所謂,陣都賺幾千蚊,不過拍完更加唔想入行,覺得拍戲好辛苦。
到16歲,成班同學又話去casting《伙頭智多星》女主角,陣我又唔識化妝,tee加牛仔褲去,我同學就好多都係parttimemodel,化晒妝晒高鞋,我當陪佢玩咋,點會選中我。結果都係冇選中我,臨走去廁所,有個女人問:「喂,妹,點解我唔見你casting?」後尾有個人追出問我電話,我先知佢係寰宇老闆娘(林太),佢梗係未見過我啦,我第一輪都過唔到。
機緣巧合有機會入行,當時我媽咪聽見好大反應:「唔得!唔得就係唔得!唔好發埋晒明星夢!」之後我都喊一排,反而我爸爸就好開通冇反對,不過佢成日大陸傾生意,都冇時間幫口,最後係我媽咪朋友同佢講:「如果唔畀佢試,第時大怨你仲衰呀!」先有轉機。
經濟上都有支持,但係可惜簽約年幾兩年,一直都冇乜工作,冇成績畀媽咪睇到,所以有次媽咪同我講:「等咁耐冇機會,唔好再等喇!」

_《蘋果日報》圖片

《伙頭智多星》女主角選拔,只得第三名卻最快彈出。奪冠軍的是有線前女主播梁嘉琪,因合約問題沒簽約,亞軍係來自北京電影學院的陳奕池,簽了寰宇卻未見影。

_《蘋果日報》圖片

三點式初登場,令江若琳本處女寫真成為書展大贏家,「開頭媽咪以為影泳衣係一件頭,不過好彩見到後都冇鬧。」一件頭?auntie好鍾意睇奧運喎。

好彩呢個時候,公司就安排我出碟。
真係好多機緣巧合呀呵,哈哈!
初初出碟都遇到好多挫折,同事同我一齊去派台,見到森美、小儀我就走埋去自我介紹:「我係江若琳,希望你可以播我隻歌。」佢反應都係反問番我係邊個?邊間唱片公司?新公司喎……
等兩年,好辛苦先有機會,所以,我唔會畀自己去hea我工作。
未初戀

_以前鍾意靚仔高大威猛,不過靚仔冇本心,我係一個好需要安全感人。

電視播緊《14歲的媽媽》,江若琳卻說中四才第一次去唱K,19歲人仲未拍過拖。純情有出路,真?
屋企真係管得好嚴,讀中三都仲唔準出夜街,禮拜六日全日都要留屋企,又唔可以講電話,仲日日都要補習一至兩個鐘,係到中四年先第一次去唱卡拉ok,好老套,都唔係夜晚去,係放學friend帶我去。嘩!原來卡拉ok咁好玩!媽咪口中卡拉ok係好雜地方。
可能我讀女校(真光中學)啦,我學校又唔興有男仔等放學呀,搞校際活動呢,所以都唔會識到男仔,係中二暗戀過隔籬屋個男仔一陣,陣見到佢帶女朋友返屋企,我都有失戀感覺。
到17歲簽公司陣,公司管得我更嚴,唔畀拍拖,呀,係勸我唔好拍拖。
以前鍾意靚仔高大威猛,不過靚仔冇本心,我係一個好需要安全感人,我諗我唔會揀呢一行人做男朋友,始終呢一行太多姿多采。
初戀,我諗兩年後啦,我估咋,都係時候應該要試。不過其實可能下個月遇到個都可能會拍,哈哈。

_《蘋果日報》圖片

《男兒本色》,江若琳第一套擔正女主角,又係機緣巧合,「公司只係安排我去casting,開頭只係想我見大場面。我同其他街外女仔一樣要排隊,冇優待,都要兩次面試之後先有得見陳木勝。」
大眼之外

_

江若琳最強必殺技,大眼加甜笑。
「我唔係最滿意對眼睛。唔……嘴啦!鍾意笑嘛!人話我個嘴夠大。」
遮住雙眼收起笑容,江若琳會怎樣?實驗證明更似阿嬌。
「唔似!唔係!梗係唔係唔鍾意,我好多謝大家咁講,佢係一個好靚靚女嘛,不過希望有自己風格。我6歲學彈琴,不過後尾懶所以冇學,簽公司之後學番,家考第5級。我3歲學過芭蕾舞,中學又跳hiphop、jazz,呢行都有用呀。好多人眼中我係偶像派,但其實我想證明自己係識唱歌。」
實力派?甜笑大眼用唔,口甜舌滑無用武之地,咁咪好?

Leave a Reply

